Als klein familiebedrijf willen we je bedanken voor je bestelling bij Landvanmode. We willen ervoor zorgen dat je de best mogelijke ervaring met ons hebt, vanaf het moment dat je je bestelling plaatst tot aan de levering. Daarom hebben we deze verzendrichtlijnen opgesteld zodat je met vertrouwen kunt kopen.

Levertijden Landvanmode werkt met een Chinese leverancier en verzendt de producten rechtstreeks vanuit het magazijn in China. Wij bieden onze klanten een snelle en betrouwbare verzending. We hebben zorgvuldig geselecteerde verzendpartners om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel en veilig mogelijk aankomt.

Dit betekent dat we aanzienlijk kunnen besparen op transport-, opslag-, verpakkings- en vrachtkosten en dat we producten tegen een eerlijke prijs kunnen aanbieden.

Onze gemiddelde levertijd is 7 tot 14 werkdagen.

Opmerking: Door onze snelle groei zijn we bezig met een verhuizing naar een nieuw magazijn. Als gevolg hiervan kunnen sommige producten een kleine vertraging oplopen, met een levertijd van 20 tot 25 werkdagen. Bedankt voor je begrip.

Normaal gesproken rekenen we €4,95 voor verzending, maar raad eens? We hebben nu een speciale aanbieding! De verzendkosten zijn gratis, maar als je het artikel wilt retourneren, ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten. Houd hier rekening mee als je meerdere producten koopt die je misschien wel wilt proberen, maar niet wilt houden.

Status van je bestelling Nadat je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een persoonlijke track & trace-code. Met deze code kun je je bestelling altijd en overal volgen via onze trackingpartner Tracking Panel. Het duurt meestal 2-3 dagen voordat je de eerste updates over je bestelling ziet. Je kunt na 2-3 dagen ook de geschatte leverdatum zien op de trackingpagina.

Leveringsproblemen Dit gebeurt zelden, maar af en toe kan er een fout optreden tijdens het leveringsproces. Dat is menselijk en daar kunnen we niets aan doen. Daarom vragen we om je begrip. In de volgende gevallen gelden de volgende acties:

Defect product: Hoe vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. In dit geval sturen we je automatisch kosteloos een nieuw pakket toe en kunnen we je helaas nog niet vergoeden. We willen jou als klant tevreden stellen en leveren wat je hebt besteld voordat je besluit om je geld terug te vragen.

Verloren pakket: Als een pakket zoekraakt of om logistieke redenen niet afgeleverd kan worden, sturen we altijd eerst gratis een nieuw pakket op voordat we overgaan tot ons restitutie- en retourbeleid. We willen jou als klant tevreden stellen en leveren wat je hebt besteld voordat je besluit een verzoek tot terugbetaling in te dienen.

Weigering om het pakket te ontvangen / Mislukte levering: Soms weigert een klant het pakket aan de deur te ontvangen, of heeft de transporteur meerdere keren geprobeerd het pakket af te leveren, maar heeft niemand gereageerd. In dit geval wordt het pakket teruggestuurd naar het postkantoor. Landvanmode neemt op dit moment de bezorgkosten van het pakket voor haar rekening. We informeren de klant altijd op tijd per e-mail over deze situatie en als klant heb je 7 dagen de tijd om het pakket op te halen. Als de bestelling niet binnen de gestelde tijd wordt opgehaald bij het postkantoor, wordt deze automatisch teruggestuurd naar de leverancier in Azië. Als dit gebeurt, sturen we je gratis een nieuw pakket binnen dezelfde levertijd als hierboven vermeld (7-14 werkdagen). Als dit niet wordt geaccepteerd of een tweede keer wordt opgehaald, behouden we ons het recht voor om 15 pond in mindering te brengen op het bedrag dat aan je wordt terugbetaald.

Ben je niet tevreden met het product? - Raadpleeg ons retourbeleid voor meer informatie.

Een bestelling annuleren Zodra een bestelling is geplaatst, wordt deze direct klaargemaakt voor verzending door onze geautomatiseerde systemen. Het is daarom helaas niet mogelijk om een afgeronde bestelling te annuleren. Als je niet tevreden bent over het product dat je hebt ontvangen, bieden we een probleemloze retourprocedure. Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren en het volledige aankoopbedrag terug te krijgen.

Douanekosten Aangezien we rechtstreeks van onze leveranciers in Azië verzenden, kan de douane de pakketten die naar jou worden verzonden inspecteren. Helaas is deze wetgeving sinds 1 juli 2021 veranderd en hebben wij hier geen controle meer over. In sommige gevallen kan de douane minder in rekening brengen dan de invoerrechten. Maar maak je geen zorgen! Wij geloven dat dit in 99% van de gevallen niet zal gebeuren.

De herkomst van de producten Bij Landvanmode werken we met een wereldwijd netwerk van leveranciers, waarvan velen uit Azië, om je kwaliteitsproducten tegen concurrerende prijzen te kunnen bieden. We begrijpen dat je vragen kunt hebben over de herkomst van onze producten, maar we verzekeren je dat we strenge internationale normen volgen. Elk product wordt zorgvuldig geïnspecteerd en getest voordat het wordt verzonden, en we werken alleen met betrouwbare fabrikanten die zich inzetten voor uitstekende kwaliteit. Ons doel is om je de mooiste producten te bieden die je niet alleen in winkels kunt vinden, tegen de beste prijs. Jouw tevredenheid en gemoedsrust zijn onze topprioriteit.

Heb je vragen over je bestelling? Kijk dan eerst op onze FAQ-pagina. Je vraag wordt daar waarschijnlijk beantwoord. Neem anders contact met ons op. Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar en we reageren altijd binnen 24 uur.