FAQ
CONTACT
Hoe kan ik contact opnemen met Landvanmode?
Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, we helpen je graag verder. Onze experts zijn 5 dagen per week beschikbaar om al je vragen te beantwoorden.
Contact: info@landvanmode.nl
Hoe lang duurt het voordat ik antwoord krijg?
We streven er altijd naar om je vraag tijdens werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden.
BESTELLINGEN EN BETALING
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Je kunt betalen met ideal, MasterCard, Visa, Amex, Apple Pay en Google Pay.
Ontvang ik een orderbevestiging?
Je ontvangt direct na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging per e-mail. Deze e-mail bevat het bestelnummer (bestaande uit 5 cijfers), het besteloverzicht en het verzendadres.
Ik heb onjuiste adresgegevens ingevuld, kan dit gewijzigd worden?
Neem contact met ons op via info@landvanmode.nl zodat we dit kunnen regelen.
VERZENDEN
Naar welke landen verzenden jullie?
Op dit moment verzenden we alleen naar het Verenigd Koninkrijk.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn gratis, we nemen deze kosten zelf voor onze rekening.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je pakket is verzonden, sturen we je een e-mail met een track & trace. Hier kun je de status van je bestelling vinden en eventueel aanvullende instructies geven aan de bezorgdienst.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?
Heb je je bestelling niet ontvangen? Spijtig om te horen! Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging met het ordernummer. Je bestelling wordt binnen 1-2 werkdagen verzonden. Je ontvangt dan ook een e-mail met een track & trace om het pakket te volgen. Heb je deze e-mail niet ontvangen of is de status van je pakket onduidelijk? Neem dan contact met ons op via info@landvanmode.nl
Mijn track & trace geeft aan dat mijn bestelling is geretourneerd. Wat moet ik doen?
Neem contact met ons op via info@landvanmode.nl. Een van onze medewerkers van de klantenservice zal onderzoeken wat er is gebeurd en zo snel mogelijk met een oplossing komen.
RETOURNEREN & OMRUILEN
Ik ben van gedachten veranderd, wat nu?
Ben je van gedachten veranderd? Dat kan natuurlijk, zodra je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aangeeft dat je je bestelling wilt retourneren, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde bestelling op je rekening wordt teruggestort. Houd er rekening mee dat de retourkosten voor eigen rekening zijn.
Ik wil het product ruilen, hoe doe ik dat?
Je kunt je bestelling tot 14 dagen na de leveringsdatum gratis ruilen voor een nieuw artikel. De koper betaalt de retourzending van het artikel dat hij/zij wil ruilen. Het nieuwe artikel wordt binnen 7 dagen na ontvangst van het geretourneerde pakket naar de klant verzonden.
Het product is beschadigd aangekomen, wat nu?
Heb je een beschadigd product ontvangen? Stuur dan binnen 14 dagen een foto van de bestelling samen met je bestelnummer naar: info@landvanmode.nl en wij zorgen ervoor dat je binnen 7 dagen na ontvangst van de e-mail kosteloos een nieuw artikel ontvangt.
Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen, wat nu?
Heb je een verkeerd product ontvangen? Stuur dan binnen 14 dagen een foto van de bestelling samen met je bestelnummer naar: info@landvanmode.nl en wij zorgen ervoor dat je binnen 7 dagen na ontvangst van de e-mail kosteloos de juiste bestelling ontvangt.
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, wat nu?
Heb je het product nooit ontvangen? Stuur ons een e-mail met je bestelnummer naar: info@landvanmode.nl en wij zorgen ervoor dat je de bestelling binnen 7 dagen na ontvangst van de e-mail nogmaals gratis ontvangt.
Ik wil mijn bestelling annuleren, wat nu?
Zijn jullie van gedachten veranderd? Dat kan natuurlijk, zodra je binnen 4 uur na het plaatsen van je bestelling aangeeft dat je de bestelling wilt annuleren, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de annulering op je rekening wordt teruggestort.
Hoe kan ik contact opnemen met Landvanmode?
Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, we helpen je graag verder. Onze experts zijn 5 dagen per week beschikbaar om al je vragen te beantwoorden.
Contact: info@landvanmode.nl
Hoe lang duurt het voordat ik antwoord krijg?
We streven er altijd naar om je vraag tijdens werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden.
BESTELLINGEN EN BETALING
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Je kunt betalen met ideal, MasterCard, Visa, Amex, Apple Pay en Google Pay.
Ontvang ik een orderbevestiging?
Je ontvangt direct na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging per e-mail. Deze e-mail bevat het bestelnummer (bestaande uit 5 cijfers), het besteloverzicht en het verzendadres.
Ik heb onjuiste adresgegevens ingevuld, kan dit gewijzigd worden?
Neem contact met ons op via info@landvanmode.nl zodat we dit kunnen regelen.
VERZENDEN
Naar welke landen verzenden jullie?
Op dit moment verzenden we alleen naar het Verenigd Koninkrijk.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn gratis, we nemen deze kosten zelf voor onze rekening.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je pakket is verzonden, sturen we je een e-mail met een track & trace. Hier kun je de status van je bestelling vinden en eventueel aanvullende instructies geven aan de bezorgdienst.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?
Heb je je bestelling niet ontvangen? Spijtig om te horen! Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging met het ordernummer. Je bestelling wordt binnen 1-2 werkdagen verzonden. Je ontvangt dan ook een e-mail met een track & trace om het pakket te volgen. Heb je deze e-mail niet ontvangen of is de status van je pakket onduidelijk? Neem dan contact met ons op via info@landvanmode.nl
Mijn track & trace geeft aan dat mijn bestelling is geretourneerd. Wat moet ik doen?
Neem contact met ons op via info@landvanmode.nl. Een van onze medewerkers van de klantenservice zal onderzoeken wat er is gebeurd en zo snel mogelijk met een oplossing komen.
RETOURNEREN & OMRUILEN
Ik ben van gedachten veranderd, wat nu?
Ben je van gedachten veranderd? Dat kan natuurlijk, zodra je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aangeeft dat je je bestelling wilt retourneren, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde bestelling op je rekening wordt teruggestort. Houd er rekening mee dat de retourkosten voor eigen rekening zijn.
Ik wil het product ruilen, hoe doe ik dat?
Je kunt je bestelling tot 14 dagen na de leveringsdatum gratis ruilen voor een nieuw artikel. De koper betaalt de retourzending van het artikel dat hij/zij wil ruilen. Het nieuwe artikel wordt binnen 7 dagen na ontvangst van het geretourneerde pakket naar de klant verzonden.
Het product is beschadigd aangekomen, wat nu?
Heb je een beschadigd product ontvangen? Stuur dan binnen 14 dagen een foto van de bestelling samen met je bestelnummer naar: info@landvanmode.nl en wij zorgen ervoor dat je binnen 7 dagen na ontvangst van de e-mail kosteloos een nieuw artikel ontvangt.
Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen, wat nu?
Heb je een verkeerd product ontvangen? Stuur dan binnen 14 dagen een foto van de bestelling samen met je bestelnummer naar: info@landvanmode.nl en wij zorgen ervoor dat je binnen 7 dagen na ontvangst van de e-mail kosteloos de juiste bestelling ontvangt.
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, wat nu?
Heb je het product nooit ontvangen? Stuur ons een e-mail met je bestelnummer naar: info@landvanmode.nl en wij zorgen ervoor dat je de bestelling binnen 7 dagen na ontvangst van de e-mail nogmaals gratis ontvangt.
Ik wil mijn bestelling annuleren, wat nu?
Zijn jullie van gedachten veranderd? Dat kan natuurlijk, zodra je binnen 4 uur na het plaatsen van je bestelling aangeeft dat je de bestelling wilt annuleren, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de annulering op je rekening wordt teruggestort.