Retour beleid
Ons retourbeleid is bindend en moet altijd worden nageleefd.
We hanteren een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je bestelling 14 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een 100% retour en terugbetaling, moet je product aan de volgende criteria voldoen:
Productconditie : Het gekochte product moet in dezelfde staat verkeren als toen je het ontving (inclusief labels en in de originele verpakking). Het mag niet gebruikt, gewassen, beschadigd of veranderd zijn.
Uiterste termijn: retouraanvragen moeten binnen 14 dagen na ontvangst van het product worden ingediend.
Bewijs van aankoop : Bewaar en toon een kopie van uw aankoopbewijs of bestelnummer voor documentatie indien nodig.
Bewijs : Voeg altijd een duidelijke reden en foto's van je bestelling bij om te bewijzen dat het in nieuwe en ongebruikte staat is.
Hygiëneproducten : Bepaalde producten, zoals ondergoed, schoonheidsproducten of cosmetica, kunnen om hygiënische redenen niet worden geretourneerd.
Retourvoorwaarden :
Communicatie : Neem altijd vooraf contact op met de klantenservice via info@landvanmode.nl of via het contactformulier.
Neem CONTACT met ons op om goedkeuring voor de retourzending te verkrijgen en instructies te ontvangen.
Terugbetaling : Om een terugbetaling te ontvangen, moet je het pakket terugsturen naar ons magazijn.
Retourkosten : Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van je bestelling.
Track & Trace : Je retourzending moet een track & trace code hebben, die met ons wordt gedeeld. Zo kunnen we precies zien wanneer je retourzending bij ons is aangekomen en kunnen we direct je geld terugstorten. Zonder track & trace code kunnen we je zending niet volgen en vervalt je recht op terugbetaling omdat we niet kunnen bevestigen of je bestelling daadwerkelijk bij ons is aangekomen.
Als uw retouraanvraag is goedgekeurd, ontvangt u een retourformulier. Je goederen moeten dan worden teruggestuurd naar ons magazijn.
Retouren die zonder voorafgaand verzoek en goedkeuring naar ons worden verzonden, worden niet geaccepteerd en je recht op restitutie vervalt.
Verwondingen en problemen:
Helaas kan je product tijdens het transport beschadigd raken. Controleer je bestelling bij ontvangst en als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, neem dan onmiddellijk contact met ons op.
Stuur ons voor de snelste oplossing een e-mail met foto's waarop de beschadigde plek of het verkeerd geleverde product duidelijk te zien is.
In het geval van defecte of verkeerd geleverde producten sturen we altijd automatisch en gratis een nieuw pakket. Helaas kunnen we je aankoop niet terugbetalen. Als het product een tweede keer defect is, betalen we het volledige aankoopbedrag terug of kun je het product terugsturen.
Als je niet tevreden bent met dit beleid, heb je altijd de mogelijkheid om het defecte of verkeerd geleverde product op jouw kosten terug te sturen na goedkeuring door onze afdeling. In deze situatie gelden de normale retourvoorwaarden, die je hier op deze pagina kunt vinden.
Let op: Wij bieden geen retourzendingen of omruilingen aan voor vertragingen. Als je vragen of opmerkingen hebt over ons retourbeleid, kun je contact opnemen met onze klantenservice op info@landvanmode.nl. We zijn er om je te helpen!
Probleem met de maat:
Als je de verkeerde maat hebt ontvangen, kunnen we geen geld teruggeven totdat het product is teruggestuurd naar ons magazijn. Je kunt het artikel ook ruilen via onze klantenservice.
Product ruilen:
Als je je product wilt ruilen, moet je eerst het artikel dat je bezit terugsturen en zodra de terugzending is goedgekeurd, wordt het nieuwe artikel apart gekocht.
Restitutie :
We brengen je op de hoogte zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd. Als je verzoek is goedgekeurd, krijg je binnen 3-5 werkdagen automatisch je geld teruggestort op je oorspronkelijke betaalwijze. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij uw terugbetaling heeft verwerkt en geregistreerd. Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we je retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via info@landvanmode.nl.
Informatie :
Zoals vermeld in ons Verzendbeleid werkt Fashionista London met verschillende Chinese leveranciers en levert Fashionista London haar producten rechtstreeks aan de leverancier. Hierdoor kunnen wij aanzienlijk besparen op transport-, opslag-, verpakkings- en vrachtkosten en kunnen wij de producten tegen de beste prijs aanbieden.
Dit betekent wel dat ons retourbeleid anders is dan je misschien gewend bent. Aangezien ons magazijn zich in Azië bevindt, moet je het pakket terugsturen naar het magazijn van de leverancier in China.
Zoals vermeld in ons verzendbeleid is Fashionista London op geen enkele manier verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van één of meerdere producten.
Houd hier rekening mee als je meerdere producten koopt die je wilt proberen maar niet wilt houden.
We hanteren een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je bestelling 14 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een 100% retour en terugbetaling, moet je product aan de volgende criteria voldoen:
Productconditie : Het gekochte product moet in dezelfde staat verkeren als toen je het ontving (inclusief labels en in de originele verpakking). Het mag niet gebruikt, gewassen, beschadigd of veranderd zijn.
Uiterste termijn: retouraanvragen moeten binnen 14 dagen na ontvangst van het product worden ingediend.
Bewijs van aankoop : Bewaar en toon een kopie van uw aankoopbewijs of bestelnummer voor documentatie indien nodig.
Bewijs : Voeg altijd een duidelijke reden en foto's van je bestelling bij om te bewijzen dat het in nieuwe en ongebruikte staat is.
Hygiëneproducten : Bepaalde producten, zoals ondergoed, schoonheidsproducten of cosmetica, kunnen om hygiënische redenen niet worden geretourneerd.
Retourvoorwaarden :
Communicatie : Neem altijd vooraf contact op met de klantenservice via info@landvanmode.nl of via het contactformulier.
Neem CONTACT met ons op om goedkeuring voor de retourzending te verkrijgen en instructies te ontvangen.
Terugbetaling : Om een terugbetaling te ontvangen, moet je het pakket terugsturen naar ons magazijn.
Retourkosten : Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van je bestelling.
Track & Trace : Je retourzending moet een track & trace code hebben, die met ons wordt gedeeld. Zo kunnen we precies zien wanneer je retourzending bij ons is aangekomen en kunnen we direct je geld terugstorten. Zonder track & trace code kunnen we je zending niet volgen en vervalt je recht op terugbetaling omdat we niet kunnen bevestigen of je bestelling daadwerkelijk bij ons is aangekomen.
Als uw retouraanvraag is goedgekeurd, ontvangt u een retourformulier. Je goederen moeten dan worden teruggestuurd naar ons magazijn.
Retouren die zonder voorafgaand verzoek en goedkeuring naar ons worden verzonden, worden niet geaccepteerd en je recht op restitutie vervalt.
Verwondingen en problemen:
Helaas kan je product tijdens het transport beschadigd raken. Controleer je bestelling bij ontvangst en als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, neem dan onmiddellijk contact met ons op.
Stuur ons voor de snelste oplossing een e-mail met foto's waarop de beschadigde plek of het verkeerd geleverde product duidelijk te zien is.
In het geval van defecte of verkeerd geleverde producten sturen we altijd automatisch en gratis een nieuw pakket. Helaas kunnen we je aankoop niet terugbetalen. Als het product een tweede keer defect is, betalen we het volledige aankoopbedrag terug of kun je het product terugsturen.
Als je niet tevreden bent met dit beleid, heb je altijd de mogelijkheid om het defecte of verkeerd geleverde product op jouw kosten terug te sturen na goedkeuring door onze afdeling. In deze situatie gelden de normale retourvoorwaarden, die je hier op deze pagina kunt vinden.
Let op: Wij bieden geen retourzendingen of omruilingen aan voor vertragingen. Als je vragen of opmerkingen hebt over ons retourbeleid, kun je contact opnemen met onze klantenservice op info@landvanmode.nl. We zijn er om je te helpen!
Probleem met de maat:
Als je de verkeerde maat hebt ontvangen, kunnen we geen geld teruggeven totdat het product is teruggestuurd naar ons magazijn. Je kunt het artikel ook ruilen via onze klantenservice.
Product ruilen:
Als je je product wilt ruilen, moet je eerst het artikel dat je bezit terugsturen en zodra de terugzending is goedgekeurd, wordt het nieuwe artikel apart gekocht.
Restitutie :
We brengen je op de hoogte zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd. Als je verzoek is goedgekeurd, krijg je binnen 3-5 werkdagen automatisch je geld teruggestort op je oorspronkelijke betaalwijze. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij uw terugbetaling heeft verwerkt en geregistreerd. Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we je retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via info@landvanmode.nl.
Informatie :
Zoals vermeld in ons Verzendbeleid werkt Fashionista London met verschillende Chinese leveranciers en levert Fashionista London haar producten rechtstreeks aan de leverancier. Hierdoor kunnen wij aanzienlijk besparen op transport-, opslag-, verpakkings- en vrachtkosten en kunnen wij de producten tegen de beste prijs aanbieden.
Dit betekent wel dat ons retourbeleid anders is dan je misschien gewend bent. Aangezien ons magazijn zich in Azië bevindt, moet je het pakket terugsturen naar het magazijn van de leverancier in China.
Zoals vermeld in ons verzendbeleid is Fashionista London op geen enkele manier verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van één of meerdere producten.
Houd hier rekening mee als je meerdere producten koopt die je wilt proberen maar niet wilt houden.